Pomoc

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W pozostałych sprawach prosimy o kontakt.

Jak otworzyć plik spakowany jako rar / zip ?

Czy możliwe jest otrzymanie faktury?

Czy można dokonać zapłaty na poczcie, w banku lub tradycyjnym przelewem?

Jak szybko otrzymam zakupione pliki?

Co zrobić w przypadku nieotrzymania plików?

Czy można zrezygnować z zamówienia przed dokonaniem zapłaty?

Czy można zrezygnować z zamówienia po dokonaniu zapłaty?


 

Jak otworzyć plik spakowany jako rar / zip ?

Sprzedawane arkusze i klucze są spakowane jako pliki rar lub zip. Po pobraniu pliku należy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszki i odnaleźć komendę rozpoczynającą się od słowa „Wypakuj…” np.: „Wypakuj pliki” lub  „Wypakuj tutaj”. Jeżeli Państwa komputer nie wyświetla takiej możliwości, wówczas należy użyć programu do rozpakowywania plików, np 7-Zip lub WinRAR.

Program 7-Zip można pobrać bezpłatnie z oficjalnej strony http://7-zip.org.pl/
Wersja 32-bitowa – http://www.7-zip.org/a/7z1604.exe
Wersja 64-bitowa – http://www.7-zip.org/a/7z1604-x64.exe
Aby sprawdzić czy komputer jest w wersji 32 czy 64 bitowej, należy kliknąć ikonkę „Mój Komputer” prawym klawiszem i odczytać informację: Typ systemu: 32-bitowy system operacyjny lub 64-bitowy system operacyjny.



Czy możliwe jest otrzymanie faktury?

Tak – możliwe jest otrzymanie faktury, np na szkołę lub firmę. Aby otrzymać fakturę należy w przeciągu 7 dni od dokonania zakupu przesłać maila za pośrednictwem działu kontakt, z prośbą o wystawienie faktury o wskazaniem danych do faktury:
– nazwa, adres i NIP nabywcy
– kwota zakupów
– identyfikator transakcji zaczynający się literami TR-0HZ-………., np: TR-0HZ-91PT9X

Faktury wystawiane są w formie elektronicznej i wysyłane e-mailem w przeciągu 7 dni od daty przesłania danych. Jako przedmiot usługi wskazywane jest udostępnienie plików – egzaminy zawodowe. W razie indywidualnych wymogów co do treści faktury należy napisać o tym w mailu.



Czy można dokonać zapłaty na poczcie, w banku lub tradycyjnym przelewem?

Tak. W celu dokonania płatności na poczcie, w banku lub tradycyjnym przelewem należy po dodaniu produktu do koszyka i kliknięciu przejdź do kasy w polu, w którym w kasie pojawia się napis „wybierz bank” oraz kolorowe ikonki kilkudziesięciu banków, wybrać ostatnią ikonkę przedstawiającą czerwony druczek z drobnym napisem poczta polska. Po wyborze tej formy płatności oraz zaakceptowaniu regulaminów sklepu oraz tpay.com pojawi się okno z danymi do zapłaty w postaci: odbiorcy płatności, numeru konta, kwoty oraz tytułu przelewu (numer transakcji TR-0HZ-……..), z możliwością wydrukowania druczka wpłaty. Za pomocą wskazanych danych możliwe jest dokonanie tradycyjnego przelewu, zapłata na poczcie lub w oddziale banku.



Jak szybko otrzymam zakupione pliki?

Pliki udostępnianie są niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty przez Transferuj.pl . W przypadku większości kanałów płatności udostępnianych przez Transferuj.pl księgowanie odbywa się natychmiast, w wyniku czego pliki są udostępniane w przeciągu 5 minut od dokonania płatności. W pozostałych przypadkach księgowanie odbywa się w godzinach pracy danego banku – wobec czego w przypadku zlecenia przelewu poza godzinami pracy banku księgowanie następuje kolejnego dnia roboczego dla danego banku.

Dane na temat czasu księgowania w przypadku poszczególnych kanałów płatności publikowane są na stronie internetowej https://tpay.com/lista-kanalow-platnosci .



Co zrobić w przypadku nieotrzymania plików?

W przypadku nieotrzymania plików w przeciągu dwóch dni roboczych od dokonania zapłaty należy wejść na stronę http://egzaminy-klucze.pl/moje-konto/, zalogować się i sprawdzić czy są widoczne linki do pobrania plików. Jeżeli linki są widoczne, wówczas należy pobrać pliki – w przypadku braku linków prosimy o kontakt mailowy.



Czy można zrezygnować z zamówienia przed dokonaniem zapłaty?

Tak. Klient w każdym momencie może zrezygnować z realizacji nieopłaconego jeszcze zamówienia. Nie ma przy tym obowiązku zawiadamiania o rezygnacji. Wystarczy po prostu nie dokonywać płatności.



Czy można zrezygnować z zamówienia po dokonaniu zapłaty?

Po dokonaniu zapłaty można w przeciągu 14 dni zrezygnować z zamówienia, pod warunkiem iż zakupione pliki nie zostały pobrane. W takiej sytuacji należy wysłać maila z prośbą o anulowanie zamówienia. Jeżeli pliki nie zostały pobrane, wówczas zamówienie zostanie anulowane, a zapłacone środki zwrócone.